W grudniu 2011 roku David Lynch zaprojektował i uwiecznił nową, autorską wersję butelki szampana Dom Perignon. Wykonano ją dla dwóch limitowanych edycji: Dom Pérignon 2003 i Rose 2000. Serię po raz pierwszy zaprezentowano 20 czerwca na ekskluzywnej imprezie w Los Angeles, na której wystąpił duet The Kills i Diplo (relację obejrzeć można tu). W jej trakcie powstawały również zdjęcia do reklamowego klipu, którego reżyserię zlecono Luke'owi Gilfoldowi, na co dzień zajmującemu się fotografią mody i filmem. Oparta na sekwencji snu surrealistyczna relacja jest wyraźnie inspirowana unikalnym wizualnym stylem z pogranicza koszmaru i halucynacji znanym z produkcji Lyncha.
Film swoją internetową premierę miał 23 lipca za pośrednictwem portalu Nowness.com. Poniżej znajduje się idealnie skrojona (moim zdaniem) wersja reżyserska reklamy:David Lynch + Dom Pérignon - "Dreams"
Reżyseria: Luke Gilford
Muzyka: DJ Jeremy Lingvall
Premiera: VII 2012
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz