MTV od dawna nie promuje muzyki tylko własną markę. Co jest sprytnym i dobrze przemyślanym przedsięwzięciem. Od dłuższego już czasu ten konglomerat muzycznych stacji telewizyjnych kojarzy mi się wyłącznie ze świetnie wykonanymi reklamami czy tzw. identami, tworzonymi przez utalentowanych grafików. Jedno jest pewne: motywem przewodnim MTV od momentu powstania jest ustawiczna zmiana, ciągły ruch, perfekcyjne wręcz rozciągnięcie właściwości wideoklipu na całą telewizyjną ramówkę.
Poniżej animacja wyprodukowana przez holenderskie studio PostPanic dla MTV Oooh!:
Poniżej animacja wyprodukowana przez holenderskie studio PostPanic dla MTV Oooh!:
Reżyseria: Dvein
Rok: 2010
Poniżej nieco starsza produkcja tego samego studia pod szumnym tytułem Manifest, interpretująca w wizualnej formie "nową filozofię" marki, pośrednio bazuje na historii MTV (przeczytaj, absorbuj, oddychaj tym):
Reżyseria: Eat My Dear
rok: 2009
Na koniec jeszcze kilka identów wykonanych przez PostPanic dla MTV Rocks!:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz